Avatar billede intenz Novice
23. november 2011 - 23:42 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Vurdering af min startup :)

Hej

Jeg har netop lanceret mit site (~3 uger siden) - http://underenplov.dk

Det handler kort sagt om formidling af køb og salg af tjenesteydelser, hvor alle ydelser sælges for under 500 kr.

Alle kan både sælge og købe, så det er bare at komme i gang :)

Feedback er meget velkommen :)

Mvh
Mads
Avatar billede mikaelch Novice
24. november 2011 - 07:06 #1
google plus knap

længere titler til google udnyt den viser op til 67 tegn
Avatar billede akela Nybegynder
06. december 2011 - 11:27 #2
Konceptet er meget sjovt, men synes at siden har nogle mangler.

Det tog mig lidt tid, at opdage kolonen ude til højre var priserne på de enkelte opgaver, så hvis kolonen stod til venstre for opgaven, ville der være mere sammenhæng mellem pris og opgave, lige nu hænger prisen lidt for sig selv.

Når jeg er inde på en opgave, flyder det sammen med top baneret, og jeg kan ikke rigtig finde ud af hvad høre til opgaven, og hvad er en del af hjemmesiden.

Med hensyn til selve konceptet: Folk må selvfølgelig selv om hvad de syndes deres timepris er hver, men der er flere opgaver, når jeg kigger på dem, så er jeg i tvivl om hvad det er jeg betaler for, specielt med passning af dyr, så er det svært og se om det er for en time, eller en uge, den angiven pris dækker over. Jeg ved ikke hvad du kan gøre for at højne kvaliteten af jobsne, men som det er lige nu, kunne jeg ikke finde på at købe en ydelse på siden.
Avatar billede intenz Novice
22. april 2012 - 14:57 #3
Havde glemt alt om det her indlæg, men mange tak for jeres kommentarer. I må gerne lægge et svar :)
Avatar billede intenz Novice
08. juni 2012 - 16:20 #4
Lukker