Avatar billede jonatanharring Nybegynder
24. november 2011 - 23:28 Der er 4 kommentarer

Har gennemsøgt hele nettet...findes bar' ik

Jeg har gennemsøgt hele internettet efter et nyhedsscript (helt simpel med input til overskrift og et textarea til artiklen OG (det svære) en mulighed for at tilføje en afstemning til nyheden :O og det findes simpelthen ikke!!
er der nogle der kender til et? og lige smider et link, så får i mange points :) er ikke selv god til programmering så plejer bare at låne de gratis scripts der findes, dette findes bare ikke. TAK :)
Avatar billede JensPeterSvensson Nybegynder
25. november 2011 - 09:41 #1
Du kunne finde et afstemningsscript og bare bruge det som nyhed script.
Avatar billede rmk24 Nybegynder
25. november 2011 - 11:23 #2
du kan starte med at lukke alle de spørgsmål du har åben. kan se du har 2195 point ude.
Avatar billede The_Buzz Novice
25. november 2011 - 12:13 #3
Det var godtnok mange points ude.

Dine åbne spørgsmål: http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/jonatanharring
Avatar billede SnowmanDK Nybegynder
27. november 2011 - 10:58 #4
Du har åbne spørgsmål der er 4-5 år gamle??? Luk dem dog...