Avatar billede ansen Nybegynder
27. november 2011 - 16:55 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Random BSOD

Hej jeg har et problem med min kusines acer bærbar, hendes bærbar for random bluescreens på forskellige tidspunkter i et hvilket som helst program, eller hjemmeside. Ville høre om der er nogle som ved hvad der kunne være galt og hvordan det skal fixes?

På BSOD står der:
BSOD Driver_IRQL_not_less_or_equal

STOP: 0x000000D1 (0x00000054, 0x00000002, 0x000000000, 0x9307173A)

athr.sys - Adress 9307173A base at 9302D000, Datastamp 4a1ea444

Link til minidump filerne fra de nyeste crash i november måned pakket i .rar
http://ul.to/i3ovhgfv
Avatar billede juleulven Nybegynder
27. november 2011 - 17:15 #1
AThr.sys er dit Atheros trådløse netværk ...  prøv og afinstaller dine trådløse drivere fra "Tilføj/fjern programmer" i "kontrolpanelet" ...

sekundært kan du gå i "enhedshåndteringen" og højreklikke på den TRÅDLØSE netkort og vælge "afinstaller driver" ...

dernæst ind på Acer's support hjemmeside og download den nyeste driver ...

Hvis dette ikke virker vil jeg påstå vi er ude i en "reinstaller computer" eller en "Reperations tur" ...
som minimum kontakt Acer support.
Avatar billede ansen Nybegynder
27. november 2011 - 17:40 #2
okay bare i orden prøver jeg så, kan du smide et reply som et svar så du kan få tildelt point for hjælp :) ?
Avatar billede juleulven Nybegynder
27. november 2011 - 18:07 #3
bare en ide, så lad sagen køre til du har forsøgt ... Det er jo ikke sikkert, at mit forslag løser problemet også slipper du for, at lave en ny post :-)
Avatar billede ansen Nybegynder
27. november 2011 - 18:51 #4
Den bluescreenede et par gange mens jeg fjernede og installerede den nye, men fik den installeret. Nu må vi se om den bluescreener igen ellers tager jeg den nok en tur forbi windows 7 cd'en så den kan blive formateret.
Avatar billede simonknudsen Nybegynder
27. november 2011 - 20:03 #5
Det er ofte en driver den er gal med, så mon ikke Juleulven har ret :)

Men når den er helt ny ville jeg da klage til producenten.
Det er jo ikke meningen, at de sælger et produkt der ikke virker fra starten.
Avatar billede Slettet bruger
28. november 2011 - 08:25 #6
Avatar billede ansen Nybegynder
13. december 2011 - 18:57 #7
Problemet blev desværre ikke løst, da der pludselig var en anden fejl. Tog sidste udvej og formaterede.
Lukker og slukker
Avatar billede Slettet bruger
14. december 2011 - 07:56 #8
det vil sige du ikke prøvede noget af det vi foreslog ok