Avatar billede Yunas Nybegynder
27. november 2011 - 21:24 Der er 2 kommentarer

Skærmkort

Hej
vil gerne spørge om hvilken af disse skærmkorte er bedst.
1:ATI Radeon X700SE 256mb
2:ATI Radeon X1600 Series
Avatar billede 220661 Ekspert
27. november 2011 - 21:49 #1
Husk hvis du får et svar/kommentar du kan bruge, at uddele point til den der hjælper dig. Det har du ikke været flink til i de andre spørgsmål du har oprettet.
Du gør det ved at bede hjælperen om at lægge svar som kan bruges til at lukke med.
Med hensyn til disse grafik kort kan jeg desværre ikke hjælpe dig.
Avatar billede Yunas Nybegynder
27. november 2011 - 22:43 #2
Det er nok fordi jeg er mybegynder og det var ved en fejl.