Avatar billede Galatasaray2 Nybegynder
30. november 2011 - 19:49 Der er 10 kommentarer

Spillet "Red Alert 2"

Hej Folkens, er det muligt at downloade red alert 1 og 2 her på nettet, især 2'eren? :-)

Hilsen Galatasaray2
Avatar billede DanielsenDkz Nybegynder
30. november 2011 - 21:03 #1
ingen cracks tak

Dette indlæg er blevet modereret af en CoAdmin

Avatar billede Slettet bruger
30. november 2011 - 21:11 #2
1'eren kan du tilsyneladende hente gratis helt lovligt. Den står i hvert fald på listen her (Command & Conquer: Red Alert):
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_commercial_games_released_as_freeware
Men du må selv google dig frem til et link til spillet, da jeg ikke kan finde et hos ea.com, og nødig vil give dig et link der evt. indeholder noget skidt.

2'eren tror jeg stadig du skal betale for. Kan se man på et tidspunkt kunne få den gratis når man købte 3'eren.
Avatar billede Galatasaray2 Nybegynder
30. november 2011 - 21:18 #3
DanielsenDkz - siden du skrev er spærret :/ men tak alligevel.

Tolamaps - Hm okay tak prøver at se, men hvor man kan få 2'eren gratis og købe 3'eren?
Avatar billede Slettet bruger
30. november 2011 - 21:38 #4
Det virker som om de gamle links jeg finder, blot videresender dig til en eller anden forside i dag, så det er nok ikke et tilbud de har længere. Men mon ikke man kan finde spillene til billige penge et eller andet sted (evt. i en fysisk butik hvis de stadig har dem).
Avatar billede chalde Seniormester
30. november 2011 - 22:11 #5
Ellers er The First Decade en glimrende investering for 78kr. Alle de førse Command and Conquer spil inden EA for alvor fik smadret det brand.
http://www.spilpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=182609
Avatar billede DanielsenDkz Nybegynder
30. november 2011 - 23:50 #6
du kan gå uden om den spærring med Http://www.hidemyass.com
Avatar billede Slettet bruger
01. december 2011 - 00:14 #7
Det kan også omgås ved at ændre dns opsætningerne, så det ikke er din internetudbyders dns indstillinger du bruger.
http://da.wikipedia.org/wiki/Censur
Avatar billede Galatasaray2 Nybegynder
12. november 2012 - 22:59 #8
Hej Tolamaps, kan du sende et svar så jeg kan give point :)
Avatar billede Galatasaray2 Nybegynder
12. november 2012 - 23:00 #9
Hov undskyld Tolamaps :( det var ikke dig det er Chalde som skal sende et svar
Avatar billede Galatasaray2 Nybegynder
12. november 2012 - 23:00 #10
Men tak alle skønne eksperter for jeres hjælp :)