Avatar billede Freddi Nybegynder
01. december 2011 - 16:07 Der er 5 kommentarer

Mangler Gamer bærbar

Hey

Jeg står og mangler en gamer bærbar, eftersom at min gamle bærbar(Alienware m11x) lagger i alle de nye spil. Jeg har kigget lidt på noget MSI men syntes det bliver lidt dyrt, hvis det skal være ordenligt. Jeg har maks 8500 kr og vil gerne beholde denne pc i nogle år.

Tak på forhånd.
Avatar billede madand Nybegynder
01. december 2011 - 16:15 #1
Hvis den skal holde nogle år, og dit budget ligger på 8500,- vil jeg foreslå en stationær.
Avatar billede haverslev Novice
01. december 2011 - 16:52 #2
Avatar billede haverslev Novice
01. december 2011 - 16:54 #3
Avatar billede pstidsen Novice
01. december 2011 - 17:55 #4
Avatar billede Freddi Nybegynder
01. december 2011 - 19:39 #5
Hey

Jeg har tænkt over en stationær, men er hjemme hos min far hver anden weekend og har derfor brug for en bærbar. har også kigget på shark men det bliver lidt dyrt. kunne godt være intereseret i den MSI fra føniks.