Avatar billede nukezepto Nybegynder
01. december 2011 - 16:14 Der er 2 kommentarer

Wallpaper

Hej folkens.

Jeg mangler dette:
http://www.livewallpapers.org/binary-714/

til windows :)

Nogen af jeg som kan anbefale noget?

Der skal bare flyve en masse 0-1 taller rundt - de behøver ikke have nogen effekt - eller som denne APP at hvis man trykker på skærmen "bevæger de sig"

"billedet" skal bruges i et projekt om sikkerhed i skolen! :)
Avatar billede jhsg Nybegynder
03. december 2011 - 19:17 #1
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. december 2011 - 10:21 #2
Du skal ud i noget med Window Blinds el. lign. software, ellers kan du ikke det du ønsker.