Avatar billede zetto123 Nybegynder
05. december 2011 - 16:44 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hjemmeside - Skal kun bruges en gang til en fremlæggelse

Hej.
vi har et projekt hvor vi har lavet en hjemmeside som produkt, vores problem er at det koster ca 400 kr for domæne og webhotel.
Vi ville høre om vi kunne gøre det på en billig måde eller gratis måde.
Vi skal kun bruge det til fremlæggelsen og det skal bruges på over 10 computer som er i samme netværk.
Den skal kunne bruge vores flash som det er kodet i og vi kører windows 7.

Nogle der har en god billig løsning?
tænkte selv på noget local server af en art.
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
05. december 2011 - 17:13 #1
sæt en apache server op, lokalt?
Avatar billede zetto123 Nybegynder
05. december 2011 - 17:43 #2
er det simpelt at sætte op?
Avatar billede morpheus Nybegynder
06. december 2011 - 08:44 #3
Hej,

I kunne evt. kigge på en WAMP - WIndows Apache MySQL and PHP - Server.

http://www.wampserver.com/en/
Avatar billede zetto123 Nybegynder
06. december 2011 - 15:37 #4
hvordan sætter jeg det program op?
jeg har en .swf fil som jeg vil lægge ind så det er den den kører over. hvordan gør jeg det?
Avatar billede morpheus Nybegynder
07. december 2011 - 13:54 #5
Har du hentet programmet?

Har du prøvet at installerer det?

- det er rimelig nemt
Avatar billede zetto123 Nybegynder
07. december 2011 - 14:00 #6
ja jeg har gjort det idag.
det var rigtig nemt og virker helt fint.
men før jeg giver dig pointe ville jeg godt lige høre om du ved hvordan jeg kan gøre så jeg ikke skal vælge min hjemmeside fil først?