Avatar billede EDB-Eksperten Nybegynder
06. december 2011 - 21:09 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Søger database og PHP kyndig programør til en hurtig opgave!

Jeg søger en der kan fixe lidt icecat integration på EDB-Eksperten.dk

Krav til evner!
Du skal kunne snakke mysql samt php :o)

Hvad skal der laves?
Der skal hentes produkt informationer og billeder fra icecat som skal indsættes i EDB-Ekspertens Database ud fra EAN og model.
Det skal integreres i administrations delen.
Der skal KUN importeres info og billeder vis det findes i Icecat vis det ikke findes skal der ikke røres ved de info der ligger!

Der gives adgang til en test server som kan bruges til at udvikle på og det er også her at projektet skal godkendes inden det skal rulles ud på produktions serven.

Løn 1000 - 2000,- alt efter evner!!!

Kontakt mig på mail joachim  snabelA edb-eksperten.dk
Avatar billede knmuel1 Nybegynder
08. december 2011 - 19:41 #1
Hej ,
  Jeg har lang erfaren i arbjede i PHP.
Jeg kan klare opgaven.
Vh
Avatar billede EDB-Eksperten Nybegynder
08. december 2011 - 20:39 #2
Kan du ikke skrive lidt på mail om hvad du har lavet og lidt om dig selv?

eventuelt sende lidt realvandt kode med da det giver et finger praj om hvordan du tænker :-)

og så lad os klare den på mail fremover.

Hilsen
Joachim