Avatar billede skarvenneverdies Nybegynder
07. december 2011 - 14:04 Der er 1 løsning

Video skalerer unødigt

Hej alle

Jeg har anskaffet mig følgende (win7) maskine:

http://www.acer.dk/ac/da/DK/content/model/PT.SEME2.077

Formålet med maskinen er at køre en silverlightapplikation hvori en del af applikationen er et videovindue (det lyserøde):

http://skarven.dk/Aspekt.png

Applikationen er programmeret til automatisk at køre fuldskærm.

Men hver gang jeg starter applikationen skaleres selve videovinduet op til fuldskærm, så jeg ikke ser de andre områder i applikationen. - med andre ord: Det er kun det lyserøde område der ses, skaleret helt op.

Når jeg kører applikationen på andre maskiner, virker det perfekt - jeg ser alle 3 områder skaleret samlet op til at fylde hele skærmen.

Maskinen har et Nvidia ION grafikort med nyeste driver - jeg har ledt efter en indstilling - men uden held...

Nogle gode råd til hvordan jeg kan undgå dette?
Avatar billede skarvenneverdies Nybegynder
23. december 2011 - 13:07 #1
Svar