Avatar billede ansen Nybegynder
13. december 2011 - 19:27 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

En skærm som matcher Samsung BX2331

http://www.samsung.com/dk/consumer/computer-peripherals/monitors/monitors-home/LS23X3HKFN/EN
Den her er min nuværende skærm, som jeg har haft siden sidste jul. Kan ikke finde den nogle steder, andet end brugt fra usa og en fra tyskland.
Ville høre om der findes en skærm derude som har samme højde, og skærm kvalitet/farver :) ligeglad med forskellig farvekontrast, dog bonus at de har samme.
Må max koste 1500 kr. da jeg selv har givet 1500 for min.
Avatar billede Slettet bruger
13. december 2011 - 20:06 #1
Avatar billede ansen Nybegynder
13. december 2011 - 20:19 #2
Passer jo nærmest perfekt, men er der en som har lidt mere matchende dimensioner

BX2331
54.7 x 19.7 x 40.5  cm

Den du forslog
55.6 cm x 23.9 cm x 42.6 cm

Fordi højden er der lige en 2 cm forskel og det er lidt træls når man ville anvende den til dual screen :)
Avatar billede Slettet bruger
13. december 2011 - 20:24 #3
Det bliver jo nok vanskeligt. Kan du virkelig se det:)
Avatar billede ansen Nybegynder
13. december 2011 - 21:03 #4
2 cm er jo meget når de står klods op af hinanden, men ja det er nok det bedste alternativ indtil videre ledere lidt videre ellers ryger point til dig :)
Avatar billede Slettet bruger
13. december 2011 - 21:09 #5
Point er ikke vigtigt for mig, så lad os nu se om der kommer et bedre forslag:)
Avatar billede Slettet bruger
16. december 2011 - 14:10 #6
Ok jeg lægger et svar, for der sker vist ikke mere her:)
Avatar billede Slettet bruger
16. december 2011 - 16:23 #7
Takker:)