Avatar billede xited Praktikant
13. december 2011 - 21:11 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Gratis 8GB ram-moduler (quad-rank)

Har købt 4 stokke af denne:
http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?q=KVR1333D3LQ8R9S&sp=all&pid=4998650

Var lige lidt for ivrig, med at få dem monteret i vores cluster, og fandt først ud af at de ikke var kompatible, efter at have pakket alle 4 stokke ud.

De kan selvsagt ikke byttes ved sælgeren, men tænkte om nogen kunne bruge en gratis opgradering af 4 ens 4GB stokke?

I bytte, ville jeg såmænd bare gerne have de 4 x 4GB stokke, så jeg trods alt opnår en bedre ydelse.

Jeg bor i Aarhus, og vil gerne klare det face-to-face.
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. december 2011 - 21:45 #1
Det ville være en rigtig god ide hvis du skriver hvad du skal bruge i stedet ;)
Avatar billede chalde Seniormester
13. december 2011 - 21:52 #2
#1 I bytte, ville jeg såmænd bare gerne have de 4 x 4GB stokke
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. december 2011 - 22:10 #3
Ja tak, jeg er ikke dum, men du skriver ikke HVAD du skal bruge.
Det eneste vi ved er hvad du har købt, ikke hvad du skal bruge.
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. december 2011 - 22:11 #4
P.s.
Er det ikke træls at få mail om åbne spørgsmål?
Du har nogen tilbage til 2009, der nok lige skal kigges på :)
Avatar billede chalde Seniormester
13. december 2011 - 22:34 #5
Et gæt er: 4x4gb PC3-10600.
Men lad os få spørger på banen så han ikke står i samme situation men blot med 4x4gb.
Avatar billede xited Praktikant
13. december 2011 - 23:44 #6
4x4gb PC3-10600 burde være fint.
Mit problem med 8GB blokkene er at de er Quad-rank, hvilket ikke er kompatibelt med mine bundkort. (ikke med ret mange, virker det til?)
Jeg får dog muligvis nogle ram til rådighed - hvilket nok vil vise sig i morgen.
I så fald, er jeg nok mere interesseret i cool cash, eller måske et par harddiske?

Ang. gamle tråde, var det noget af det første jeg kastede mig over, da jeg loggede ind - det er længe siden jeg har brugt exp sidst.

Er der en nem måde at se "Ikke afsluttede tråde" på?
Avatar billede xited Praktikant
13. december 2011 - 23:46 #7
...jeg synes nemlig ikke http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/xited viser dem?
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. december 2011 - 08:30 #8
#7
Det er nok fordi han har været i gang :)
http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/xited
Avatar billede xited Praktikant
14. december 2011 - 12:11 #9
Er I interesseret i en byttehandel?
De RAM vi har, der virker, er:
http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?q=KVR1333D3N9%2f4G&pid=654535
Avatar billede xited Praktikant
12. januar 2012 - 08:35 #10
Mit tilbud står stadig ved magt.

Disse 4 x 8GB blokke byttes gladeligt til 4 x http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=654535 eller kontanter svarende til at købe dem.

Any takers?
Avatar billede xited Praktikant
02. oktober 2012 - 13:27 #11
Har fået en server, der vil æde stokkene, så problemet løste sig, på en lidt underlig facon.