Avatar billede dyrbye Praktikant
26. december 2011 - 10:57 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Ebogs læser og ereolen.

Jeg har downloaded Adobe digital editions.

Jeg har registreret mig.

Jeg har købt en Nokke simple touch.

Jeg har købt en ebog på saxo.com som er lagt på Nook og kan læses.

Jeg har lånt en bog på ereolen som er på ADE og kan ses på Nook men kan ikke læses.
Avatar billede Slettet bruger
26. december 2011 - 11:29 #1
ved det ikke men skyldes det ikke bare at den ikke er lavet i det format din reader kan læse
jeg har en og den læser bl.a pdf format

m.v.h
Avatar billede claes57 Ekspert
26. december 2011 - 12:57 #2
skal du ikke bare åbne bogen på pc/adobe først, og derefter flytte den til nook?
Avatar billede dyrbye Praktikant
26. december 2011 - 14:12 #3
Nook simple touch læser epub som både saxo.com og ereolen bruger.

Når jeg prøver at flytte den til Nook i ADE så får jeg meldingen - No permission to copy document here.

Hvis jeg flytte via stifinder kan jeg se bogen på Nook men får meddelsen Error dialog - user not activated"
Avatar billede claes57 Ekspert
26. december 2011 - 14:20 #4
skal du så ikke aktivere brugeren på nook (det skal være samme mail/kode som til ADE)
Avatar billede dyrbye Praktikant
26. december 2011 - 14:28 #5
Men jeg må være aktiveret for jeg kan godt læse bogen fra saxo.com.

Det er kun bøgerne fra ereolen hvor den skriver sådan.
Avatar billede claes57 Ekspert
26. december 2011 - 14:43 #6
og du har kun en bruger (fælles data) til saxo og ereolen?
Avatar billede dyrbye Praktikant
26. december 2011 - 14:46 #7
Mener du at jeg skal lave en anden bruger til enten ereolen eller saxo til ADE?
Avatar billede claes57 Ekspert
26. december 2011 - 15:03 #8
NEJ - det skal være den samme, ellers blokerer DRM jo for at åbne for bogen. Du skal have samme id fra adobe på begge.
Avatar billede dyrbye Praktikant
06. marts 2012 - 07:43 #9
Svar