Avatar billede lb-brauner Juniormester
30. december 2011 - 12:41 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Driver til CanoScan 4200F

Har hjælpeløst forsøgt at finde en driver til min CanoScan 4200F som kan køre Win7 64bit. Finder godt nok en på Canon´s driverdownload. Henter den ned og forsøger at pakke filen ud, intet sker. Installere winZip, kan ikke pakke den ud, forsøger med Wnrar, men heller ikke det hjælper. Kan nogen hjælpe??
Avatar billede lb-brauner Juniormester
30. december 2011 - 12:43 #1
Glemte lige at fortælle: Køre win7 ultimate 64bit, om det gør en forskel ved jeg ikke.
Avatar billede komsam Juniormester
30. december 2011 - 17:50 #2
Hentet denne virker: http://driverscollection.com/?H=CanoScan 4200F&By=Canon&SS=Windows 7 64-bit
Kører godt nok ikke 7 ultimate?
Avatar billede lb-brauner Juniormester
30. december 2011 - 19:41 #3
Nu har jeg hentet filen (4200fvst648620a_64) og så vidt jeg forstår skulle den installere sig selv når man åbner den. Den åbner og køre et eller andet, men så sker der ikke mere, gad nok vide hvad jeg gør forkert eller mangler der noget?
Avatar billede lb-brauner Juniormester
30. december 2011 - 21:26 #4
Der må mangle noget. Har installeret CanoScan toolbox og når jeg forsøger at fortage en scanning kommer meddelelsen, kan ikke finde TWAIN scource? Der er lys i scanneren, den stå under enheder som installeret og at den fungerer korrekt? Er der nogen der kan hjælpe?
Avatar billede lb-brauner Juniormester
01. januar 2012 - 12:48 #5
Avatar billede lb-brauner Juniormester
01. januar 2012 - 12:50 #6
Avatar billede komsam Juniormester
01. januar 2012 - 13:38 #7
OK. fint du fandt  et svar. Ja nogle gange er man, når man "leger" med edb, nødt til at "gå over broen efter vand". Godt nytår.
Avatar billede downloadcentral.dk Nybegynder
16. januar 2012 - 01:45 #8
Et lille tip for andre som leder efter lignende drivers. Programmet Driver Scanner finder automatisk drivers til alle hardware-enheder på/tilsluttet computeren og nye versioner af eksisterende. Super smart program, som kan hentes hos os: http://programmer.downloadcentral.dk/?DriverScanner/Drivers/Diverse/4413.

Alternativt kan man også se hvilke drivers der skal opdateres gratis i http://programmer.downloadcentral.dk/?DriverScanner/Drivers/Diverse/4413 og så manuelt hente dem derefter. Hermed sparer man registrerings-gebyret på Driver Scanner ;)