Avatar billede sara-lind Nybegynder
02. januar 2012 - 09:19 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Konvertering af bibliografi filer.

Hej.
Jeg har brug for at konvertere et søgeresultat fra PubMed (http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed?term=ramazzini) så jeg kan bruge det i et plugin jeg har til joomla.
Jeg kan eksportere som: Medline, PMID list, CSV eller XML.
Og de filer jeg kan importere er: Bibtex, RIS og MODS.

Er der nogen der har en løsning på hvordan jeg kan konvertere mellem nogle af de filer? Gerne et online program der kan gøre det for mig, da det er en stor fil selv at sidde og rette i.

Mvh Sara
Avatar billede sara-lind Nybegynder
05. januar 2012 - 11:55 #1
Nå jeg fandt selv frem til en (nød)løsning. Men den vil jeg da lige dele med jer hvis nu der skulle være andre der kan bruge det.

Jeg fandt den her side http://www.bioinformatics.org/texmed/ hvor man kan indtaste et søge resultat til pubmed og så eksportere det som bibtex.
Avatar billede sara-lind Nybegynder
17. januar 2013 - 21:40 #2
lukker