Avatar billede torbenhawk Praktikant
03. januar 2012 - 10:47 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvordan laver man et simpelt script som kører hvergang starter IE?

Kære Eksperter

Problemet er at jeg har en firma pc, som ofte modtager latterlige opdateringer fra it-afdelingen.
Bla. ændrer det ca 1 gang om ugen min start side i IE.

Spørgsmål: Er det muligt at lave et lille script som genskaber mine ønskede startsider hver gang jeg starter IE?

- Så simpelt så muligt da jeg ikke kender ret meget til programmering.

Alternativt: Er det muligt at blokerer for disse opdateringer indtil et tidspunkt hvor man gider rode med det?

På forhånd tak.
Avatar billede niklask Nybegynder
03. januar 2012 - 11:22 #1
Avatar billede niklask Nybegynder
03. januar 2012 - 11:22 #2
Hovsa, det var da vidst det forkerte spørgsmål, se bort fra den kommentar :)
Avatar billede torbenhawk Praktikant
09. maj 2012 - 09:02 #3
Fik hjælp af en kolega med samme problem.

lavede en .bat fil som jeg lagde i startup

@ECHO OFF

REM set varhome = www.google.dk
REM

REM ECHO

reg add "hkcu\software\microsoft\internet explorer\main" /v "start page" /d "http://www.google.dk/" /f

REM pause