Avatar billede micanni1956 Novice
03. januar 2012 - 20:30 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

chat program

hej herinde og godt nytår

er der nogen der kender et chat program, som er egnet til vores brug.

vi driver en hjemmeside, med et besøgstal på p.t. ca. 10000 besøgende pr. mdr.

det vi skal bruge er et program, hvor vi 4-6 personer kan chatte med flere personer af gangen, men de besøgende oplever det som one to one chat. vi ved ikke ret meget om emnet da vi aldrig før har haft en chat, men flere og flere kunder nu efterlyser muligheden.

håber at i ved hvad vi skal bruge.

vi er klar over at det ikke er gratis, så åben alle muligheder for os.

hilsen michael
Avatar billede Slettet bruger
03. januar 2012 - 21:53 #1
Jeg har set en hjemmeside der bruger ShoutCloud, men den er ikke gratis, men koster heller ikke så meget. Jeg ved dog ikke hvordan det fungerer mht at oprette sig med et brugernavn, for alle skal jo have hvert sit brugernavn for at chatte. Du kan prøve at søge efter andre løsninger der ligner.

Alternativt kan du finde en IRC klient til din hjemmeside, men det er typisk en java applet der skal køre. Det kan være der findes andre IRC klienter til hjemmesiden uden man skal have det kørende i en java applet.
Til gengæld kan du køre det helt gratis, da den bare forbinder til en af de eksisterende IRC servere.

Det var mit input. Godt Nytår. :)
Avatar billede pstidsen Novice
03. januar 2012 - 22:05 #2
Avatar billede micanni1956 Novice
04. januar 2012 - 05:55 #3
hey tolemaps

tak for dit indlæg det kigger vi lige på
Avatar billede micanni1956 Novice
04. januar 2012 - 05:56 #4
hey pstidsen

tak for indlægget vi høres ved
Avatar billede micanni1956 Novice
14. januar 2013 - 10:35 #5
hey pstidsen og tolamaps kan i ikke skrive et svar så jeg kan fordele pointsene

hilsen michael
Avatar billede pstidsen Novice
14. januar 2013 - 11:03 #6
.