Avatar billede jorgenbo67 Nybegynder
06. januar 2012 - 00:48 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Trådløs netværk, kommer og går.

Når kone tænder sin bærbare, så ved man ikke om pcer kan komme på nette eller ej, og der er hul ud til nette. Fordi mig og søn kan godt komme på, men vi kører også med kabel, Så går jeg ind i trådløsforbindelse for at logge på vores netværk og det er væk, kan se alle naboer men ikke vores, og andergange er det der, det synes jeg er mærkligt!
Jeg har været inde i Administrer trådløse netværk og der står kun vores forbindelse. Det kunne måske været router der laver ballade.
Router er en Asus RT-N56U
06. januar 2012 - 07:20 #1
Skift trådløs kanal!
Der er / kan nemlig være forstyrrelser fra andre trådløse i nærheden...
Avatar billede jorgenbo67 Nybegynder
06. januar 2012 - 13:08 #2
ok, det vil jeg prøve.Jeg kan kommme med en tilbage melding senere idag!
Avatar billede jorgenbo67 Nybegynder
07. januar 2012 - 11:29 #3
Hej Karise

Du må undskylde,men siden kl.19.00 i går har jeg ikke kunne komme på nette, da nette er nede. Min udbyder er comxnet og de sidste 3 mdr. har det kørt meget ustabil. Har ellers en hurtigt forbindelse 60/60mb.

Men tilbage til mit ? Det var et rigtigt godt råd du gav mig, enter kanelvælger fra auto til kanal 6 også kørte det.
I løbet af dagen starde jeg pcer 6-8 gange og den var på nette og på vores netværk hvergang.
Jeg er på bibliotek for at kunne skrive til dig, men håber at jeg kan komme på senere der hjemme.Men du kan give mig et svar, så du kan få dine points.

Men mange tak for god support!
07. januar 2012 - 11:34 #4
Ping...
(Dette er så et [svar]...)