Avatar billede haastrup Novice
07. januar 2012 - 19:54 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Drop Down Menu med Links

Hej Eksperter,

Har en samling af links, en hel liste, som jeg gerne vil smide over i en drop down menu.

Mit problem er at de forskellige links ikke forbliver aktive.

Hvordan gør jeg det?

Det er ganske simpelt bare en kolonne med links, som er aktive.

Håber i kan hjælpe.

Mvh
Allan
Avatar billede jacobrd3 Nybegynder
08. januar 2012 - 21:44 #1
prøv at se denne video der viser de hvordan man laver en drop down menu og i kommetarene står der hvordan man tilføjer liks til den

http://www.nemprogrammering.dk/Tutorials/Javascript/T14/T14java.php
Avatar billede haastrup Novice
08. januar 2012 - 22:48 #2
Hej Jacob,

Måske er det ikke mig der har været præcis nok i min formulering.

Jeg vil lave denne menu i Excel regneark.

Selve drop down menuen er ikke et problem.

ej heller er at lave linksene.

Men at koble de to ting sammen.

Det er dér jeg har problemer.

Håber jeg formår nu at gøre klart hvad jeg har problemer med.

Mange Hilsener
Allan
Avatar billede jacobrd3 Nybegynder
09. januar 2012 - 17:37 #3
nåår så er jeg helt lost
Avatar billede haastrup Novice
29. januar 2012 - 19:24 #4
Tror jeg vil omformulere mit spörgsmål