Avatar billede karenglistrup Praktikant
08. januar 2012 - 12:37 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

hvor er fanebladene blevet af?? Excel 2011 på Mac

Jeg er vant til at arbejde med Excel på en pc, men er nu overgået til en mac og har installeret Officepakken 2011.
Nu kan jeg ikke finde de bagvedliggende faner med andre regneark til den fil, jeg har gang i.
Hvem mon kan hjælpe mig i nøden denne søndag?
vh Karen
Avatar billede pstidsen Novice
08. januar 2012 - 13:41 #1
mener du ark?
Avatar billede karenglistrup Praktikant
08. januar 2012 - 13:53 #2
Ja, jeg plejer at have flere ark liggende bag hinanden i samme fil. Så kan man klikke på fanebladene nederst i vinduet. Men de er væk? Jeg kan faktisk heller ikke finde den 'glider' nederst i vinduet, som kan kan mindske og øge størrelsen af det viste billede på. Der må være et sted, jeg lige skal finde, ikke?
Avatar billede pstidsen Novice
08. januar 2012 - 14:24 #3
kender ikke mac, så kan ikke hjælpe dig...
Avatar billede Slettet bruger
08. januar 2012 - 20:11 #4
Er det kun et problem med en bestemt excel fil? Det kunne lyde som om problemet er det samme som nævnes i første punkt her (har oplevet andre der ikke kunne finde deres faneblade af samme grund):
http://office.microsoft.com/en-us/excel-help/where-are-my-worksheet-tabs-HA010278741.aspx
Avatar billede karenglistrup Praktikant
09. januar 2012 - 13:24 #5
tak, men denne løsning var knyttet til Windows!
Men ved du hvad, nu gemte jeg min fil med et nyt navn - også .xls og vupti! så var fanerne tilbage! sært...?
Avatar billede karenglistrup Praktikant
09. januar 2012 - 13:25 #6
sådan
Avatar billede pstidsen Novice
09. januar 2012 - 17:13 #7
#5: Jo, MEGET sært...