Avatar billede Casper_W Nybegynder
15. januar 2012 - 01:10 Der er 1 kommentar

Ny router

Hej!

Jeg står og skal bruge en router som ikke skal være trådløs (det er i hvert fald ikke noget krav) da det er en ekstra router da jeg har to netværk og kun skal bruge den ene "med kabler".

Jeg vil bare høre om der er noget jeg skal kigge efter når jeg skal ud og købe den? Den skal kobles på en stofa-router. (ikke relevant)

Det jeg bruger denne forbindelse til er at streame HD-TV og musik.

Jeg har ikke andre krav af nogen grad - og skal bare have det billigste der kan klare min krav.

Hvad skal jeg kigge efter? og ønsker ikke mere end der er nødvendigt :)
27. januar 2012 - 00:00 #1
Hej,

Jeg anbefaler altid denne side til mine kunder, her skal du kikke efter højt NAT throughput, hvis du har en hurtig internetforbindelse du skal udnytte samtidig.

http://www.smallnetbuilder.com/lanwan/router-charts/view

Med venlig hilsen
Martin - El Design