Avatar billede Driton Seniormester
16. januar 2012 - 11:49 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Upload

Jeg har uploadet min side til webhotel, jeg har også gjort det før og har aldrig haft problemer. men når jeg gør det hos denne webhotel får jeg denne fej

The file '/MasterPages/Frontend.master' does not exist.

Linjen ser sådan ud

"<%@ Page Title="" Language="C#" MasterPageFile="~/MasterPages/Frontend.master" AutoEventWireup="true" CodeFile="blog.aspx.cs" Inherits="blog" Theme="Main" StylesheetTheme="Main" %>"

Er der en anden måde jeg kan gøre det på, så jeg ikke får fejl?
Avatar billede L_Anker Nybegynder
16. januar 2012 - 11:59 #1
Så vidt hvad jeg kan se på den linje så er det noget templates du køre på dit webhotel???

hvis ja så fandt jeg denne løsning

http://forums.asp.net/t/972609.aspx/1
Avatar billede Driton Seniormester
16. januar 2012 - 12:11 #2
Okay jeg fandt ud af, fordi jeg havde lagt den i en undermappe. så tilføjede jeg IA/ og jeg kom videre fra det problem.
Men nu får jeg så problemer med min Theme="Main" StylesheetTheme="Main". hvordan fixer jeg det problem. man kan ikke tilføje noget foran?
Avatar billede kiksen1987 Novice
16. januar 2012 - 15:29 #3
Lyder som om du ikke har lagt det op samme måde du havde det local.
Avatar billede Driton Seniormester
18. januar 2012 - 00:09 #4
Ja, jeg havde ikke den problem med andre webhotel, hvordan kan det var forskelligt fra den her?
Avatar billede Driton Seniormester
26. januar 2012 - 22:02 #5
Der jeg selv fandt løsning til det her