Avatar billede bikerbirk Nybegynder
16. januar 2012 - 20:19 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til køb af nyt batteri til bærbar

Jeg har nu to gange modtaget noget "#¤%#"¤£@£@ lort fra Singapore, idet jeg vil udskifte mit udtjente batteri til min VisionNotebook fra MM-Vision bygget på en Compalmaskine. Batterimodellen hedder BATHL90L6.

Er der nogen der kender et europæisk firma, eller et udenlandsk, der har bare den mindste smule moral og sender noget der a) virker b) er det samme som man har bestilt?
Er ved at være virkelig træt af at skulle oprette sager hos PayPal om returnering af mine penge!

Hold jer fra batteribyen.dk, batteryupgrade.dk, batteri-marked.dk og kingbattery.co.uk!!
Avatar billede bikerbirk Nybegynder
16. januar 2012 - 20:37 #1
Jeg har fundet vej til batteri-butik.dk, hvor jeg nu har sendt en forespørgsel på, om de kan bestille batteriet hjem.

Andre forslag?
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. januar 2012 - 20:50 #2
Hvis din PC er fra MM Vision, burde de da være dit 1. valg...?
Avatar billede bikerbirk Nybegynder
16. januar 2012 - 20:56 #3
Ja, men tjek lige http://www.mm-vision.dk/produkter/visgruppe.asp?action=shop&menu=pc&gruppe=batteri

Der er ikke mange batterier til bærbare derinde
Avatar billede bikerbirk Nybegynder
16. januar 2012 - 20:58 #4
No way, jeg kiggede det forkerte sted:
http://www.mm-vision.dk/produkter/vis.asp?varenr=69914&menu=notebook

Så er det bare at håbe de får det på lager! Jeg lukker her igen, vil d
Avatar billede bikerbirk Nybegynder
16. januar 2012 - 20:59 #5
Luk