Avatar billede Skawbo Nybegynder
17. januar 2012 - 11:06 Der er 9 kommentarer

kan ikke komme på trådløst netværk

Jeg sidder på et hotel med 2 bærbare pc'er. Den ene havde intet besvær med at logge på det tråløse netværk. Den anden hævder hårdnakket, at der ikke er noget trådløst netværk i nærheden og at jeg skal kontrollere, at knappen til trådløs kommunikation er slået til. Har brugt timer på at finde den knap. Er der nogen der vil hjælpe mig?
Avatar billede michael_stim Ekspert
17. januar 2012 - 11:51 #1
Jeg vil da gerne hjælpe, men så må du ud med lidt mere info. Hvilken bærbar er det?

Mange gange er der en fysisk knap til det trådløse, men det kan også ske at det f eks er en af F-knapperne. I så fald har du en Fn knap, mange gange blå, og et symbol på F-knappen der forestiller noget trådløst. Du aktiverer så det trådløse ved at holde de to knapper nede samtidigt.
Avatar billede Slettet bruger
17. januar 2012 - 12:30 #2
jeg tror godt jeg ved hvad du skal gøre
deaktiver lan på den og se så om den ikke fremkommer

den skal jo ikke på lan men wifii så det skal jo være aktiveret igennem bundkort

m.v.h
Avatar billede Skawbo Nybegynder
17. januar 2012 - 14:06 #3
Hej! Det er en Packard Bell, Easy Note, ældre model. Jeg har prøvet at trykke på fn og f, faktisk flere af f'ernne, da jeg ikke forstår symbolerne, men desværre uden resultat. Jeg har tidligere været på forskellige trådløse netværk uden problemer, så jeg forstår ikke rigtigt, hvorfor den ikke virker nu, når den anden og nye pc er problemfri.
Avatar billede MADOlsen Forsker
17. januar 2012 - 14:10 #4
På den gamle Packard Bell jeg havde engang, kunne Wifi slåes til og fra på Fn + F1.
Avatar billede Skawbo Nybegynder
17. januar 2012 - 14:12 #5
Tak for hjælpen, men det hjalp desværre ikke.
Avatar billede Skawbo Nybegynder
17. januar 2012 - 14:14 #6
Fn og F1 viser et billede med Windows Media Player.
Avatar billede Poul Koch Ekspert
17. januar 2012 - 14:15 #7
er der noget her du kan bruge?
http://img14.imageshack.us/i/netvrk.png/
Avatar billede Skawbo Nybegynder
18. januar 2012 - 10:14 #8
Desværre nej, det var det rene volapyk for mig :-(
Avatar billede Poul Koch Ekspert
18. januar 2012 - 10:55 #9
Hvilken Easy note? der er jo mange og hvilket styreprogram?
Her er første trin du skal finde ud af hvordan du kommer i enhedshåndteringen.
http://gratisupload.dk/vis_billede/670103/