Avatar billede lb-brauner Juniormester
18. januar 2012 - 10:16 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Installation af office 2010 prøveversion

Har nu op til flere gange forsøgt at installere MS Office 2010, men får meddelelse om systemfejl: 1072422308 og fejl: 25004 installationen mislykkedes fordi der tidligere har været installeret en prøveversion, ja og det er rigtig nok. Problemet er at min harddisk, gik ned kort tid efter den første prøveinstallation af Officeprogrammet og hele systemet blev ominstalleret på en ny HDD. Forsøgte så igen, men nej dur ikke. Nåede aldrig at bruge programmet i de 60 dage man skulle kunne???? Er der noget at gøre så jeg kan få en ny prøve version?
Avatar billede cyberspace Nybegynder
18. januar 2012 - 11:33 #1
prøv at checke her http://answers.microsoft.com/en-us/office/forum/office_2010-office_install/office-2010-error-25004-the-product-key-you/7479fdcf-7bcc-4b45-b3c4-48a000d1cd13

du skal nok også lige sørge for at der ikke er en office12 og eller office14 mappe. Jeg har før oplevet install problemer hvis der stadig er en af de 2 mapper på maskinen under geninstallering
Avatar billede lb-brauner Juniormester
02. februar 2012 - 01:02 #2
Har indnu ikke fundet løsningen. Lukker