Avatar billede sqgersvar Nybegynder
18. januar 2012 - 17:48 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Digitale kanaler fundet, med lyd, uden billede, hvad er der gjort forkert?

Som nævnt i overskriften, så har jeg søgt efter de digitale kanaler på mit Sony KDL 32s3000 - hvor jeg har fundet omkring 180 digitale kanaler. Jeg har forhen kunne se de digitale kanaler uden problemer, men nu hvor jeg prøver at vælge en kanal, er der intet billede, men der er lyd i baggrunden. Oppe i hjørnet står der "intet video" - hvordan får jeg dette fikset? Har en vigtig fodboldkamp at se her kl 22.

På forhånd tak
Avatar billede 220661 Ekspert
18. januar 2012 - 17:52 #1
Prøv at udtage programkort, og indsæt det igen.
Jeg håber du får billede inden Real Madrid og Barcelona kampen starter.
Avatar billede claes57 Ekspert
18. januar 2012 - 17:54 #2
på mit tv (LG) er der $ ved nogle kanaler - dem har jeg ikke betalt for, og kan derfor ikke se - tv driller mig bare med at vise, at det godt kan.
Hvis du kun har købt en grundpakke, så har du de få kanaler - resten er bare blær.
Avatar billede sqgersvar Nybegynder
18. januar 2012 - 17:58 #3
Vi er enige om, at "programkort" er et CA-modul? Jeg ved godt at det er dem der ikke er blevet betalt for der har et dollartegn. Men jeg har kunne se canal 9, før de skulle begynde at rode den 11 januar. Jeg håber selv på jeg får billedet. Skal se El Clasico med en kammerat som er ærke Barcelona fan, og mig selv som er Real Madrid
Avatar billede hansepeter2 Nybegynder
18. januar 2012 - 17:59 #4
http://www.sony.dk/product/tv-80-32-lcd/kdl-32s3000#pageType=TechnicalSpecs

Det kan godt være lidt af et problem, at mpeg4 ikke er nævnt
Avatar billede giweo Juniormester
18. januar 2012 - 18:01 #5
Nu skriver du ikke hvem der er din TV udbyder ?

Er det fx. YouSee skal du huske at søge med det korrekte netværks-id !

Se nederst på denne side: http://yousee.dk/Hjaelp_og_Support/Tv-pakker/Om_tv/Tv-kanaler_i_dit_omraade.aspx
Avatar billede 220661 Ekspert
18. januar 2012 - 18:03 #6
#3 Ja med indsat program kort i. For ellers er der ikke hul igennem til El Classico.
Avatar billede sqgersvar Nybegynder
18. januar 2012 - 18:14 #7
#4 - Ja, men det har virket før, burde det så ikke virke nu?

Når jeg har søgt alle kanalerne igennem, så finder den "Zaptor TV" - som vises med billede und alles.
Har netop prøvet at tage modulet ud, og set hvad der er sket, og nu siger den godt nok selv "Modul isat" - men det ser ikke ud til at have hjulpet på de andre kanaler. Jeg ved ikke lige hvad der ellers er af muligheder.

#5 Sidder lige ved en kammerat, da det er her problemet er, og da vi kan finde Zaptor TV (Hører sammen med Stofa) så er dette vel min udbyder?
Avatar billede sqgersvar Nybegynder
18. januar 2012 - 18:22 #8
Endvidere er mit CA Modul "Irdeto" - som gerne skulle virke på Stofa
Avatar billede hansepeter2 Nybegynder
18. januar 2012 - 18:41 #9
Avatar billede pstidsen Novice
18. januar 2012 - 18:54 #10
BARCA!!!

(kan ikke hjælpe med problemet, men held og lykke!)
Avatar billede claes57 Ekspert
18. januar 2012 - 19:25 #11
jeg har i min lejlighed haft det sjove, at jeg afmeldte tdc's store pakke - den kørte så alligevel i 2 år før de gad sende en tekniker forbi, der lukkede min linje. Ny sambo gjorde så, at der skulle åbnes igen.
Avatar billede hansepeter2 Nybegynder
18. januar 2012 - 20:49 #12
Ellers er jeg da sikker på, at der er et venligt menneske, som gerne skriver resultatet af kampen her i tråden :)
Avatar billede pstidsen Novice
19. januar 2012 - 14:39 #13
Det blev 2-1 til Barca!! Jaaaaa!!!!!!!!!!
Avatar billede 220661 Ekspert
19. januar 2012 - 16:10 #14
Ja men Real Madrid vinder det spanske mesterskab.
Så lad bare Barcelona løbe med pokalen ;o)
Håber du fik set kampen på en eller anden måde.
Jeg havde også en ide om jeg skulle se den, men mine øjenlåg blev pludselig meget tunge, og da de åbnede igen var klokken 0200 LOL.
Avatar billede sqgersvar Nybegynder
20. januar 2012 - 15:05 #15
Vi vinder det spanske mesterskab, og ChL, så det er ganske fint. Vi tog ud og købte en fin boks, således at de digitale kanaler nu fungerer ganske upåklageligt. Desværre blev resultatet ikke helt som jeg ville :P

#220661 -> Smid et svar
#Hansepeter -> Smid et svar
Avatar billede 220661 Ekspert
20. januar 2012 - 17:07 #16
svar