Avatar billede alj Praktikant
19. januar 2012 - 03:59 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Navngive flere ranges i et ark

Hej
jeg forsøger at lave flere ranges i et ark, det første range har 1850 rækker det næste kun een række. Excel insisterer dog på at det næste også skal have 1850 rækker, hvorfor ?
hvordan kan jeg 0-stille det første område så de næste ikke "hænger" på rækkeantallet.

Desuden får jeg en fejl i denne linie
    ThisWorkbook.Names.Add Name:="_" & ktnr, RefersTo:="=$a$ & frarækkenr, $e$ & tilrækkenr", Visible:=True
(runtime error 1004)

mvh
alj
Avatar billede Thorp Praktikant
19. januar 2012 - 08:24 #1
Du skal huske at angive hvilket ark du referer til. Jeg har også øndret "," til ":".

ActiveWorkbook.Names.Add Name:="_" & ktnr, RefersTo:="=Ark1!$A$" & frarækkenr & ":$E$" & tilrækkenr
Avatar billede alj Praktikant
19. januar 2012 - 13:13 #2
Thorp
tak skal du have, det hjalp gevaldigt :)
mvh
alj