Avatar billede stkjaer0352 Nybegynder
23. januar 2012 - 14:07 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Usynlige sidetal i Word

Hej
Jeg er - følgende flere eksperters råd - ved at opsætte en bog i Word 2010. Det skal kunne lade sig gøre, siger man, og det går da også meget godt. Et problem er dog dette:
På omkring 25 af bogens 300 sider skal sidetallene ikke ses. Microsoft har på deres sider ingen hjælp til dette, så vidt jeg kan se. Ved færre antal skjulte sidetal kunne sektionskift vel bruges, jeg bruger indtil videre på bedste Storm-P-vis en lille tekstboks uden kanter. Er der dog ikke en mere checket metode?
Den håbefulde.
Avatar billede hcma Novice
23. januar 2012 - 17:00 #1
prøv at søge efter sidehoveder, sidefødder og sidetal i words hjælp.
Avatar billede stkjaer0352 Nybegynder
17. februar 2012 - 22:10 #2
Det har jeg allerede længe gjort, men finder ingen klart beskrevne fremgangmåder.