Avatar billede Mortadasarheed Nybegynder
25. januar 2012 - 00:47 Der er 8 kommentarer

Hvad er det nu det hedder?

Hej,

Jeg har flere gange set programmer på Dr1 eller tv2, omkring computer, og sådan noget. Også er det mange gange nævnt, at der findes nogle filer, som evt. din ven kan sende dig på mail, og når du så åbner den mail, så har han pludselige adgang til hele din computer. Ved i evt. hvad det der hedder? Ikke fordi jeg skal bruge det, men for at passe på at det ikke sker med mig, og for at advare flere om det.
Avatar billede Jensen DK Novice
25. januar 2012 - 07:28 #1
Hvis det er "so ein ding" du mener så er programmet stoppet indtil efteråret.
Avatar billede Jensen DK Novice
25. januar 2012 - 07:32 #2
Tag lige samtidig et kig på alle dine åbne spørgsmål og prøv om du kan få dem afsluttet, da det kan ende med at ingen gider at svare dig når du ikke gider at afslutte, husk det er dig som skal bede om et svar når du har fået noget du kan bruge.
http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/Mortadasarheed
Avatar billede chalde Seniormester
25. januar 2012 - 07:55 #3
Tænker du på en trojan/trojansk hest?
25. januar 2012 - 08:52 #4
... ethvert seriøst Sikkerhedsprogram vil stoppe sådanne slags "filer" !!!

---

www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/Mortadasarheed (Point ude: 470 ?)
www.eksperten.dk/faq#faq-8-5

Du har SLET ikke vendt tilbage til din egne spørgsmål ? Det kan vi så heller ikke forvente her ...
Avatar billede Mortadasarheed Nybegynder
25. januar 2012 - 18:07 #5
Jeg mener ikke tv programmet, men hvad den fil hedder.
Avatar billede Mortadasarheed Nybegynder
25. januar 2012 - 18:19 #6
Jamen jeg vil gerne slette mine spørgsmål og give point, men jeg ved ikke helt hvordan.
Avatar billede Mortadasarheed Nybegynder
25. januar 2012 - 18:19 #7
Ja det er en trojansk hest
25. januar 2012 - 21:46 #8
Læs i den 'rykker' E-mail du automatisk har fået flere gange ... men du ser måske ikke i DEN E-mail konto ?

Vi gentager lige:
www.eksperten.dk/faq#faq-3-5
www.eksperten.dk/faq#faq-3-4

www.eksperten.dk/faq#faq-8-5