Avatar billede clausito Seniormester
25. januar 2012 - 23:40 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Trykning af studiekort

Skal have lavet studiekort. 15-20 stk ca 4 gange på et år. Ca 80 ved studiestart i august
Kort med faste fakta og så forskelligt billed og navn

Jeg kan designe kortét - skal bare have det trykt digitalt som evt et plastikkort. Har selv prøvet med laminering i små lommer og design via Avery karton labels

Besværligt

Kender I et sted, hvor disse kort kan blive trykt mod levering af en pdf-fil (uden det koster en "bondegaard)

Claus
Avatar billede aros Nybegynder
27. januar 2012 - 07:51 #1
Ved hurtig google søgning er de billigste jeg umiddelbart kunne finde: http://stadel.dk/Tryk__medie/ID_kort_/_plast_kort

Kender dem ikke, men ellers prøv at google "trykning af id kort", så kommer der en masse frem (også nogen hvor man kan leje en kort-printer til at printe div. individuelle informationer på kortet)
Avatar billede clausito Seniormester
27. januar 2012 - 21:13 #2
Kigger
Har også givet budet til vores kendte trykkerier
Takker for info
Avatar billede clausito Seniormester
10. februar 2012 - 23:51 #3
Lukker
Avatar billede clausito Seniormester
10. februar 2012 - 23:52 #4
lukker