Avatar billede Kynaeb Nybegynder
27. januar 2012 - 17:04 Der er 12 kommentarer

Enhedshåndtering error: mmc.exe - Fejl i afbildning

C:/Windows/System32/mmcbase.DLL er enten ikke beregnet til at køre i Windows, eller den indeholder fejl. Prøv at installere programmet igen ved hjælp af de oprindelige installationsmedier, eller kontakt systemadministration eller programforhandleren, hvis du ønsker hjælp.

Kan nogen hjælpe mig med hvad jeg skal gøre, da jeg skal opdatere mine drivere??
Avatar billede Kynaeb Nybegynder
27. januar 2012 - 17:09 #1
Jeg har prøvet at downloade filen fra microsofts hjemmeside
Avatar billede thomasmyg Nybegynder
27. januar 2012 - 17:19 #2
Hvorfor opdatere du ikke bare driveren, det behøves ikke gøres fra enhedshåndteringen.
Avatar billede Kynaeb Nybegynder
27. januar 2012 - 17:20 #3
det har jeg prøvet men der kommer den sammen fejl
Avatar billede thomasmyg Nybegynder
27. januar 2012 - 17:27 #4
Men selvfølgelig kan jeg godt forstå du gerne vil have det til og virke, prøv det her link.
http://www.sevenforums.com/tutorials/42776-extract-files-windows-7-installation-dvd.html
Avatar billede Kynaeb Nybegynder
27. januar 2012 - 17:27 #5
når jeg prøver at downloade filen fra mircrosofts hjemmeside, siger den at der ikke er hukkommelse nok, selvom jeg har 700 gb ledig plads
Avatar billede Kynaeb Nybegynder
27. januar 2012 - 17:29 #6
lyder fint men jeg bruger windows vista
Avatar billede thomasmyg Nybegynder
27. januar 2012 - 17:31 #7
Den driver du prøver og insgtallere, er det en .exe fil?`

Det er samme frem gangs måde i vista.
Avatar billede Kynaeb Nybegynder
27. januar 2012 - 17:33 #8
ja
Avatar billede thomasmyg Nybegynder
27. januar 2012 - 17:45 #9
Hvad gør du for at opdatere driveren?
Avatar billede Kynaeb Nybegynder
27. januar 2012 - 17:56 #10
jeg går ind i kontrol panelet under Hardware og lyd under enhedshåndtering så opdater drivere
Avatar billede thomasmyg Nybegynder
27. januar 2012 - 18:06 #11
Du kan også opdatere en driver ved at dobbelt klikke på .exe filen.
Avatar billede thomasmyg Nybegynder
01. august 2012 - 17:58 #12
Hva' så?