Avatar billede JannikO Praktikant
01. februar 2012 - 09:34 Der er 1 kommentar og
1 løsning

SLI med 2 NVIDIA Geforce GTX 285

Hej,

Jeg er fattig studerende og overvejer at smide et ekstra GTX285 i mit kabinet for at opnå bedre ydelse.

Min nuværende kort rammer 95 grader under maks ydelse i Battlefield 3 og tænker om det hjælper at sætte et ekstra kort i vha af SLI, da det kun vil koste omkring 6-700 brugt. Eller vil det bedre kunne betale sig at ofre det dobbelte og evt. få en Geforce GTX 560TI?

Mit nuværende setup:

Styresystem: Windows 7 ultimate
Bundkort: MSI p67s-c43
Grafikkort: Nvidia Geforce GTX 285
Ram: nogle 1666 mhz 8 GB Ram
Strømforsyning: Corsair 750 W
Processor: i5 2500

Tror det var de oplysninger der kunne være nyttige.

På forhånd tak for hjælpen.
Avatar billede jokkejensen Novice
01. februar 2012 - 11:05 #1
Har du gjort dig nogen overvejelser om hvordan du vil få et ekstra kort ned i det bundkort ? der er jo kun en port til grafikkort, skal det ligge ved siden af ?

Jeg ville nok købe 560'eren :)

/J
Avatar billede JannikO Praktikant
01. februar 2012 - 11:17 #2
Det må være svar nok :) tak for hjælpen

troede den kunne have 2 kort i...men har lige undersøgt det og du har ret, der kan kun være 1 kort i... så det må blive 560TI...