Avatar billede ituteddys Nybegynder
05. februar 2012 - 17:36 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

kan ikke finde digitale kanaler på et Samsung LE32B450

Helt utroligt - vi kan ikke få de digitale kanaler frem på min mors Samsung LE32B450 - hun har fuldpakke fra YouSee.

Jeg har søgt på nettet, men ikke fundet lige den løsning, der virker.
Avatar billede Slettet bruger
05. februar 2012 - 18:42 #2
Adapteren skal have Digital Video Broardcarsting Cable.
Homming Frekvens = 143000
Symbol Rate = 6875
Netværks ID = 00130
Så SKAL det virke.
Avatar billede ituteddys Nybegynder
05. februar 2012 - 19:16 #3
Puha, det lykkedes mig at indtaste dine tal - på nær netværks ID - kunne kun skrive 130  ikke 00130  - men så skal jeg vist til at flytte rundt på kanalerne. For der er en masse kanaler, som ikke er der -
Avatar billede Slettet bruger
05. februar 2012 - 19:45 #4
Du skal springe over de to første 00 og derefter taste 110 og ikke 130 da det netværks ID er til vores Clint Adapter, prøv så at se om ikke du får alle kanalerne når din mor har fuldpakken, vi har mellempakken så der er en del " huller " men du skal IKKE flytte om på kannalerne da de ved en opdatering fra Yousee bliver flyttet tilbage ( Har en Radio/Tv reperatør fortalt mig.
Avatar billede ituteddys Nybegynder
05. februar 2012 - 19:51 #5
Nå ok, jeg kørte igennem med 130 og nu har vi dem  - eller skal jeg køre 110?

Vi flytter ikke rundt på dem så. Dét kan jo ikke betale sig.

Så skal vi bare lige lære min mor at skrive trecifrede kanaler, hvis hun vil se UPDATE, osv.

Tak for det.
Avatar billede Slettet bruger
05. februar 2012 - 20:03 #6
Nej lad det blive som der når det virker
Så skal vi bare lige lære min mor at skrive trecifrede kanaler, hvis hun vil se UPDATE, Hmm DR UPDATE ligger på kanal 22 :-)
Avatar billede ituteddys Nybegynder
05. februar 2012 - 20:17 #7
Nå, den digitale UPDATE ligger i hvert fald på 193 her...anyways..
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. februar 2012 - 21:10 #8
Du kan da bare flytte kanalerne.
Avatar billede ituteddys Nybegynder
05. februar 2012 - 21:57 #9
Ja, det gør vi nok, men nu gik der lige 4-5 timer med at få kanalerne frem ;-)
Avatar billede Slettet bruger
06. februar 2012 - 17:59 #10
Du bør lukke tråden ( Trådene )
Avatar billede Slettet bruger
06. februar 2012 - 18:39 #11
Du får hjælp, men tager point selv :-(
Avatar billede ituteddys Nybegynder
06. februar 2012 - 20:34 #12
Ejj, hvordan gik det nu til? Det var ikke meningen...det var jo dig, der skulle have points - ved ikke, hvordan jeg kan fixe det.