Avatar billede jokerper Nybegynder
12. februar 2012 - 21:47 Der er 3 kommentarer

google.com konto som forening???

Hejsa

Er der nogen som kender til googles politik, når det er en forening som skal have oprettet en google konto for kalender og email samt evt. dokumenter og billeder.

Er det tilladt???

Hvis det er -
Hvorfor skal man så indtaste fødselsdags dato mv.
Avatar billede Wally1973 Praktikant
12. februar 2012 - 22:20 #1
Du opretter den som en person, der har tilladelse til at repræsentere virksomheden/organisationen/foreningen.
Avatar billede jokerper Nybegynder
12. februar 2012 - 22:40 #2
Okay, men så ser jeg jo man kun kan skrive fornavn og efternavn ikke så praktisk.

Men det er ikke en speciel version man skal have adgang til?
Avatar billede Wally1973 Praktikant
12. februar 2012 - 23:05 #3
Jeg skrev bare administrator i fornavn og foreningsnavn i efternavn.