Avatar billede FOMadsen Nybegynder
13. februar 2012 - 21:22 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Asus N53S webcamera problemer

Hej

Min søn har netop købt en Asus N53S laptop.

Desværre har vi ikke kunnet få det indbyggede  web camera til at fungere.

Der findes et menupunkt i start menuen der hedder "Asus virtual camera", og når jeg trykker på det, vil den installere noget. Der sker bare ikke yderligere.

Håber der findes et svar.

Mvh

Fritz
13. februar 2012 - 21:26 #1
Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

---

...og når jeg trykker på det, vil den installere noget... - Hvilket ???
Avatar billede FOMadsen Nybegynder
14. februar 2012 - 06:52 #2
Ja selvfølgelig skal jeg skrive styresystem.

Det er Windows 7 home edition.

Det jeg trykker på, er det menupunkt jeg lige har beskrevet i teksten. " Asus virtuel camera".

Jeg regner med det er programmet til styring af camera, men som sagt, når jeg klikker på program ikonet, bliver jeg spurgt om jeg vil give programmet adgang til computeren. Jeg svarer ja, men der sker ikke mere. Programmet bliver ikke installeret.
14. februar 2012 - 17:27 #3
HøjreMusseTast - "Kør som Administrator" ...