Avatar billede kiksen1987 Novice
17. februar 2012 - 18:01 Der er 2 kommentarer

Søger en webdesigner til nyt projekt Version 2.

Hej igen. Da det ikke gav nogen pote sidste gang, så prøver jeg igen :)
Jeg søger en webdesigner.

Hvad du skulle helst kunne:
HTML (gerne HTML5),
CSS (Gerne CSS3),
JavaScript (i form af sliders) også
Adobe Photoshop (eller andet program hvis det passer dig bedre).

Hvad vi kan tilbyde:
En plads på holdet og del af overskudet hvis det skulle gå hen og blive stort.
Cash Money efter aftale.

Projektet er meget åben hvad angår design. Jeg har lavet et par skitser med ideer til opbygning. Men ser også gerne dit input.
Men farve valg / design kommer mere eller mindre til at ligge i dine hænder og kan diskuteres.

Så hvis i kender nogen der kunne være friske på dette eller bare tjene lidt ved siden af SUen
så kan i kontakte mig på JoshMXRyder@gmail.com

Det bagved liggende kode er mere eller mindre på plads. Så kom frisk :) I er også velkommen til at kontakte mig hvis i gerne vil have flere oplysninger :)
Avatar billede KHHP Juniormester
17. februar 2012 - 19:28 #1
Du siger at du har lavet et par skitser. Kunne det måske uploade dem til et eller andet sted, hvor man kan se dem, så det bliver nemmere at se hvad du egentlig vil have.
Jeg har selv mange af de kompentencer du efterlyser, men mangler lige lidt mere info omkring hvad sitet skal bruges til, samt noget visuelt at se på.
Avatar billede kiksen1987 Novice
17. februar 2012 - 20:49 #2
Skitser er bare på papir lige nu. Ved det lyder mærkeligt, men har notesblock jeg har med mig overalt hvor jeg skriver alle ideer ned, klasse diagrammer osv.
Men vi kan sagtens tage en samtale om det :)
og som jeg skrev var det bare ideer til design. Der er rimelig frie linier til design
Du kan skrive mail til mig som står i første besked eller kontakte mig på skype hvor jeg hedder Joshua og har user Kiksen1987