Avatar billede fieklokke Nybegynder
19. februar 2012 - 16:00 Der er 3 kommentarer

Skrift når skærm når printeren er slukket

På min HP Photosmart 3210 All-in-one står der
Error:Oxb82fe2b2 med streg nedenunder og under den 1:`*??*? når min printer er slukket.Hvad er det og hvordan slettes det.
På forhånd tak
Avatar billede ole_madsen Ekspert
21. februar 2012 - 12:35 #1
Jeg antager det er inde under "Printere og enheder"... - eller hvor læser du teksten?

Det er sandsynligvis meddelelsen "Printeren er ikke tilgængelig" der er smuttet et sted. Med mindre det betyder meget for dig visuelt, betyder det ikke noget - det er blot en meddelelse om at printeren ikke kan findes på systemet.
Avatar billede fieklokke Nybegynder
21. februar 2012 - 16:43 #2
Nej det står på skærmen på printeren uden den er tændt
Avatar billede ole_madsen Ekspert
22. februar 2012 - 10:32 #3
Det lyder anderledes... - sådan en fejl har jeg desværre aldrig hørt om, og kan desværre næppe hjælpe...