Avatar billede max-payne Nybegynder
24. februar 2012 - 03:59 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

XP husker ikke adgangskoder

Min XP husker ikke brugernavn og adgangskoder f.eks. til g-mail.
Hvordan ordnes dette problem.
Installationen er forholdsvis ny.
Avatar billede Frede1012 Nybegynder
24. februar 2012 - 08:46 #1
Hvilken browser bruger du?
Avatar billede DonSkoD Juniormester
24. februar 2012 - 11:11 #2
For Internet Explorer:
Gå til: Internetindstillinger -> fanebladet Indhold -> tryk på Indstillinger ud for autofuldførelse, og sæt flueben i "brugernavn og adgangskode"
Avatar billede max-payne Nybegynder
22. marts 2012 - 00:16 #3
#1  Jeg bruger IE8.
IE8 crasher og gendanner sig igen flere gange dagligt, røv ireterende.
#2  Der er flueben i "brugernavn og adgangskode" men det hjælper tilsyneladende ikke.
22. marts 2012 - 07:09 #4

PS: IE er fin nok, hvis man 'behandler' den ordentlig. Her er lidt tips:

IE - Funktioner - Administerer Tilføjelsesprogrammer ->
Værktøjslinier og udvidelser:
Deaktiver de fleste elementer der.

IE - Funktioner - Administerer Tilføjelsesprogrammer ->
Søgemaskiner:
Hvis der står noget med Bing, Yahoo, Live, Msn, ...
så [Fjern] dem
Nederst "Find flere Søgemaskiner" og find Google og sæt den til [Standard].

IE - Funktioner - Administerer Tilføjelsesprogrammer ->
Acceleratorer:
Fjern alle elementer der (hvis nogle ?)

---

IE - Funktioner - Internet Indstillinger ->
Fanen Advanceret:
[ ] Genbrug vinduer ved start af genveje
[X] Tøm mappen Temporary Internet Files, når browser lukkes

---

Afinstall diverse IE Toolbar som du alligevel ikke bruger direkte:
[LiveToolbar]
[MSNToolbar]
[YahooToolbar]
[ASKToolbar]
[DeamonToolbar]
[...]

---
Avatar billede max-payne Nybegynder
23. marts 2012 - 21:25 #5
Hvis jeg sætter windows til:
Tøm mappen Temporary Internet Files, når browser lukkes.
Så ryger en del af mine auto-login og password på mange sites.
Temporary Internet Files er flyttet. Den har sin egen partion ((2-5 GB) E: Tools) - Tools, indeholder også mange program installationer.
Genne opsætning syntes at gøre XP lidt hurtigere.
Avatar billede max-payne Nybegynder
23. marts 2012 - 21:36 #6
Hvor finder jeg IE Toolbar som jeg alligevel ikke bruger direkte.
Jeg bruger google.dk  ikke noget crome eller andet pjat.

Et lille tillægs spm nu når vi har fat i opsætning af IE8:
Jeg har nogle internet side kørende konstant.
Når jeg klikker på et link på skrivebordet åbnes det som en fane til en af de åbne sider.
Jeg vil at linket åbnes som et nyt vindue, så det lukker når jeg klikker på luk knappen, og jeg ikke skal til at vælge hvilken fane jeg vil lukke og derefter minimere hovedvinduet.
Avatar billede max-payne Nybegynder
07. april 2012 - 19:47 #7
OK  ingen videre bemærkninger, ingen svar

SPM lukkes