Avatar billede wandaxp Praktikant
25. februar 2012 - 16:57 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Tid i input felt?

Jeg har en siden hvor jeg scanner stregkoder med tilhørende oplysninger ind i, Feks en stregkode som hedder PØLSEMIX og når den er scannet ind så kommer den med en vare med det varenummer samt en beskrivelse og en Antal
Både Varenummer, Beskrivelse og Antal kommer så i en linie med de 3 oplysninger i hver deres input felt.

I input feltet med beskrivelsen vil jeg gerne have at linien får tilføjet den scannede tid (HH:MM) + 20 min men hvordan gør jeg det?

Jeg har forsøgt at tilføje denne kode i vare beskrivelsen i databasen : <B>Slut: <%=Response.Write FormatDateTime(Now) %></B> men den kan ikke fortolke tiden?
Det er det skal være fed tekst virker fint.

Nogen der har en ide til dette specille spørgsmål?
Avatar billede mitbrugernavn Praktikant
25. februar 2012 - 17:38 #1
Formatdatetime(now(),vbshorttime) - prøv med denne
Avatar billede wandaxp Praktikant
25. februar 2012 - 17:42 #2
Det kan den heller ikke den fortolker kun <B> og det andet skrives kun som om det bare var tekst?
Avatar billede wandaxp Praktikant
25. februar 2012 - 17:44 #3
Så står denne tekst bare med FED skrift det er alt der sker:
Slut: <%=Response.Write Formatdatetime(now(),vbshorttime) %>
Avatar billede wandaxp Praktikant
26. februar 2012 - 16:52 #4
Afslutter det bare her har lavet det på en helt anden måde kunne ikke fidne en brugbar løsning på det nogen steder, men tak for forsøget :-)