Avatar billede enola Nybegynder
27. februar 2012 - 14:29 Der er 14 kommentarer

Skærm 27''

Hey Eksperter.

Jeg skal bruge en ny skærm som skal kunne kobles til min bærbær. Jeg har nogle krav som meget gerne skal opfyldes.

Skærmen skal bruges som en ekstre skærm når jeg skal bruge den til skole brug. Den skal dog også fungere som fjernsyn inde på mit værelse, derfor ville det være et stort plus hvis den havde antenne stick. Den skal være 27'' da 32'' bliver for stort når jeg af og til  skal flytte rundt på den.

Det er vidst de krav jeg har. Jeg har ingen viden inden for området og har derfor svært ved at sætte et budget, men det behøver ikke være det nyeste nye, da jeg skal låne penge da jeg er på su. Håber i kan give mig lidt eksempler på mulige skærme.
Avatar billede enola Nybegynder
27. februar 2012 - 14:52 #1
Avatar billede poko1 Ekspert
27. februar 2012 - 15:40 #2
Hvis du så også køber dig en USB Tuner er det et godt valg det er svært at finde TV skærme med den opløsning.
Avatar billede zoso Novice
27. februar 2012 - 19:20 #3
Avatar billede poko1 Ekspert
27. februar 2012 - 20:04 #4
Læg mærke til at du så er oppe på 5ms.
Avatar billede enola Nybegynder
27. februar 2012 - 20:30 #5
Rigtig lækkert med indbygget tv-tuner. Så behøver jeg ikke have computeren sat til for at se tv.

Hvad vil det sige at det 5 ms? Hvis du skal forklare det til en 3.klasse ;)
Avatar billede poko1 Ekspert
27. februar 2012 - 21:00 #6
Det vil sige at du får efterslæb ved hurtige bevægelser.
Avatar billede enola Nybegynder
27. februar 2012 - 21:08 #7
Er det noget man lægger mærke til? Den anden skærm har jo 2ms? Ved ikke hvad det vil sige, udover jeg kan se tallet skal være så lavt som muligt :)

Er det noget man skal være opmærksom på? Og skal det være under 5ms før man kan sige det er godt?
Avatar billede poko1 Ekspert
27. februar 2012 - 21:33 #8
Er det noget man skal være opmærksom på?

Ja hvis du vil bruge det til spil!
Avatar billede enola Nybegynder
27. februar 2012 - 23:25 #9
Så hvis jeg vil spille skydespil vil jeg opleve at det "lacker" i nogle situationer?
Avatar billede poko1 Ekspert
27. februar 2012 - 23:52 #10
Der er 2 grunde til at jeg ville vælge den 1´st skærm  1 du kan se hurtige effekter uden efterslæbsskygge 2 med en USB tuner kan du optage til din Harddisk  og se film senere. men det er jo dig der skal vide hvad du vil bruge den til!
Avatar billede poko1 Ekspert
06. marts 2012 - 17:12 #11
Hvad blev resultatet??
Avatar billede enola Nybegynder
07. marts 2012 - 13:49 #12
@Poko1

Der kom lige en ekstra regning, så købet er blevet udskydt en måneds tid, så har ikke besluttet mig.

Er stadig i tvivl om jeg vil blive mest glad for at kunne spille på den, eller jeg har antenne stik i skærmen.

(Hvordan giver jeg point ud?)
Avatar billede poko1 Ekspert
07. marts 2012 - 14:10 #13
Hej du venter bare til du har besluttet dig så beder du den der gav dig en brugbar løsning om at sende som svar hvilket du så accepterer :-)
Avatar billede enola Nybegynder
07. marts 2012 - 20:51 #14
Alright :) Tak for hjælpen.