Avatar billede rieper Nybegynder
28. februar 2012 - 22:04 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Microsoft office mac

Hej Experts!

Jeg har en iMac og har nu fået en macbook air. Jeg har officepakken på min iMac og vil gerne have den på min air også. Kan man overføre det via usb stik? Eller hvordan får jeg det nemmest og billigst installeret???
Avatar billede kimtheman Novice
28. februar 2012 - 22:10 #1
Tja du tager cdén fra din orginal office og installere derfra.
Avatar billede rieper Nybegynder
28. februar 2012 - 22:13 #2
og hvis man ikke kan finde cd'en???
Avatar billede kimtheman Novice
28. februar 2012 - 22:18 #3
tja så kan det jo være en pirat kopi du sidder og leger med...

Men ellers finder du jo bare ud af hvad key din version har og så får lånt selv samme versions cd til installation. Eller ringer til microsoft så kan de vel hjælpe....
Avatar billede zoso Novice
28. februar 2012 - 22:21 #4
Det lyder som om at du fk det med da du købte din iMac, dvs. det er en OEM-version - den virker kun på din iMac.
Du er nødt til at erhverve dig en ny version til din MacBook Air, hvis overnævnte er tilfældet.

Du kan købe den her.
http://www.dustinhome.dk/microsoft-office-2011-home-student-mac-nordic-cd/product/5010517404?intcmp=searchProvider_dacsa
Avatar billede rieper Nybegynder
14. marts 2012 - 20:00 #5
svar anyone?
Avatar billede zoso Novice
15. marts 2012 - 20:46 #6
/zoso