Avatar billede madser22 Novice
29. februar 2012 - 19:36 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Holdning til computer spil i lejligheder

Hejsa.

Jeg er meget interesseret i at høre hvad jeres holdning er til computerspil i lejligheder, ang lyd. Det er sådan at jeg bor i en lejlighed, hvor min nabo spiller en eller anden form for krigsspil. Det kører af og til 12 timer om dagen, og andre gange har det været til kl 5 om morgenen, hvor han har haft en kammerat på besøg. Sidstnævnte har ikke været særlig tit, men de gange har det været i 3 dage uafbrudt stort set, hvor jeg sidder og skal op til forelæsning dagen efter.

For mig er det almen dannelse at man selvfølgelig sidder med høretelefoner på, når man bor i lejligheder og man sidder og spiller en eller anden form for spil. Jeg er så meget i tvivl om jeg er forkert på den, hvad mener i om det?

Jeg har været inde og sige det til ham ca 3 gange, og har talt med udlejer et par gange, som også har sendt 2 breve til ham.

Men mit spørgsmål går grundlagt egentligt på. Kan man tillade sig og sidde at spille krigs computer spil, hvor der banker ud af højtalerne?

Mvh
Avatar billede s.b.a Nybegynder
29. februar 2012 - 19:47 #1
Jeg synes helt klart du skal gå ned og tæve ham.

Har du været udsendt før, kan du altid begrunde med at du fik flash back!
Avatar billede kimtheman Novice
29. februar 2012 - 19:48 #2
Nej når man bor til leje følger man de regler der er til boligforeningen eller lign.

Og det er at man efter kl 22 til daglig nedjustre lyde osv. så naboer kan sove trygt og godt så de kan passe deres arbejde.

Vil mene det er naboen der ikke er helt med på hvordan man begår sig i en lejebolig.

Så klag, klag og klag og så må han jo ud hvis han ikke fatter det.
Avatar billede kimtheman Novice
29. februar 2012 - 19:49 #3
tæve ham. aahhh s.b.a nu skal vi vel ikke ned på hans/ naboens niveau!
Avatar billede s.b.a Nybegynder
29. februar 2012 - 19:50 #4
Blot en tør joke
Avatar billede AnnemettePH Nybegynder
01. marts 2012 - 07:17 #5
nu har jeg os boet ved siden af en, han festede tit, og spillede så højt at det føles som en live koncert i stuen.. men hvis reglerne kl(10)- 22, ser jeg ingen grund til at han ikke kan spille, selvfølge med måde med en normal volumen..
Avatar billede madser22 Novice
01. marts 2012 - 22:32 #6
jeg takker mange gange for kommentarene. Synes i skal dele pointene, så ligger i ikke et svar?
Avatar billede AnnemettePH Nybegynder
02. marts 2012 - 05:41 #7
jo da ;-)