Avatar billede djicep Nybegynder
03. marts 2012 - 19:45 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Webcam driver problemer.

Hejsa Eksperter.

Har en Asus N61JV laptop med indbygget Webcam som jeg kører windows 7 (64 bit) på.
Har lige lagt en helt frisk windows på.

Får installeret skype og Msn og kan se at Webcams driveren ikke fungere korrekt.. "Jeg vender simpelthen på hovedet plus at microfonen(I webcammet) fungere ikke".
Jeg går selvfølgelig ind på asus's hjemmeside og finder min bærbar på deres support side, men når jeg så forsøger at installere den eneste webcam driver der er på deres side så melder den fejl.

http://zhooter.chicken-shit.dk/webcamerror.jpg

Forsøger jeg manuelt at gå ind i enhedshåndtering og vælge driveren der, så får jeg en besked fra Windows om at driveren muligvis ikke virker korrekt.. Har prøvet at sige ok og genstarte. Men efter windows er startet så virker kameraet ikke.

Hardware Ids:

USB\VID_04F2&PID_B1BB&REV_7317&MI_00
USB\VID_04F2&PID_B1BB&MI_00

----

Er der eventuelt nogen der ved hvor jeg kan finde en driver som virker??

På forhånd mange tak.
Avatar billede djicep Nybegynder
03. marts 2012 - 20:02 #1
Det skal lige siges at ud fra Hardware ids har jeg søgt på google, men finder ikke rigtig noget på det.. desværre :(
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. marts 2012 - 21:09 #2
Og filen du henter hedder VGA_nVidia_WIN7_64_z817125741.zip ?
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. marts 2012 - 21:10 #3
Sorry. Ikke den ;)
Hedder den Virtual_Cameras_XP32_Vista_Win7_100019
Avatar billede djicep Nybegynder
03. marts 2012 - 22:35 #4
Den hedder dette:

Azurewave AM-2S002_CL Camera Driver
Azurewave AM-2S002_CL Camera Driver for VISTA 64 WIN7 64 bit

Det er den eneste kamera driver der er under windows 7 64bit..
Avatar billede zoso Novice
03. marts 2012 - 22:46 #5
Du skriver at du lige har lagt en ny version af Windows 7 64-bit på din pc.
- Er det en recovery-disk eller en ny version?
- Hvilket styresystem kørte pc'en før - 32- eller 64-bit?
Avatar billede djicep Nybegynder
04. marts 2012 - 00:07 #6
Det er en ny version.. Og den kørte med 64 bit lissom nu.
Avatar billede djicep Nybegynder
04. marts 2012 - 00:08 #7
Problemet er jo bare at Asus laver så mange forskellige modeller af bærbar at man forvirres totalt i det..
Avatar billede djicep Nybegynder
04. marts 2012 - 00:19 #8
Nå jeg fandt selv en løsning.. :)
Så lukker her
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. marts 2012 - 15:27 #9
#8
Husk at skrive løsningen så andre kan nyde godt af den.
Desuden står det er reglerne at man er forpligtet til det.