Avatar billede joker1129 Nybegynder
06. marts 2012 - 08:00 Der er 6 kommentarer

FTP overførsel til flere sites

Hejsa

Jeg skal jævnligt overføre en fil til en bestemt mappe på ca 60 servere via FTP. Alle servere har egen login og adgangskode.
Jeg leder efter et ftp program hvor jeg kan oprette alle serverne på og derefter vælge, at filen skal overføres til mappen på alle servere.
Alle serverne er opbygget ens, dvs mappe placeringen er ens på dem alle.
Avatar billede NCG Novice
06. marts 2012 - 08:13 #1
Det er bla. hvad man har FTP scripts til ;)
Avatar billede jjam Juniormester
06. marts 2012 - 08:17 #2
Hvis du bruger windows, kan du så ikke benytte noget i retning af.

ftpcmd.txt er en tekstfile.

type ftpcmd.txt > ftp

eller

ftp < ftpcmd.txt
Avatar billede joker1129 Nybegynder
06. marts 2012 - 08:39 #3
DEt kan da ikke passer der ikke er nogle Ftp programmer som kan dette. Programmering er ikke lige min stærke side :-)
Avatar billede jensenjs Juniormester
06. marts 2012 - 10:52 #4
Prøv denne her, jeg mener den har multiple upload til flere servere ad gangen
http://www.globalscape.com/cuteftppro/tour_4.aspx
Avatar billede joker1129 Nybegynder
06. marts 2012 - 12:51 #5
Den har jeg forsøgt at lege lidt med, men kan ikke lige finde funktionen i programmet... og kan heller ikke finde nogle instrukser om det på nettet.
Avatar billede NCG Novice
07. marts 2012 - 09:58 #6
https://www.smartftp.com/support/howto/ ?

den har en funktion der hedder Multi Upload