Avatar billede kasperbraun Nybegynder
13. marts 2012 - 15:43 Der er 3 kommentarer

Mobil - Webshop

Hej derude.

Jeg vil starte en webshop som skulle indeholde mobiler osv. Men mangler nogle importøre. Man kontakter vel ikke bare Apple. eller HTC. Der må vel være nogle danske forhandlere/importøre
Håber i kan hjælpe mig
Avatar billede Titanic15 Praktikant
13. marts 2012 - 16:47 #1
Hvilke mobiler vil du så sælge.
og håber at det er til en god pris.

Vil du evt. også sælge taplets.
ipad med mere. ??

Titanic15
Avatar billede kasperbraun Nybegynder
13. marts 2012 - 18:03 #2
Jep. til lave priser. Men mangler distributører. Og kender ikke nogle distributører. Det er sådan set dem der er de vigtigste. håbede på at nogle ville hjælpe
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. marts 2012 - 19:59 #3