Avatar billede Skillzmize Nybegynder
14. marts 2012 - 11:46 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Gendanne afviste påmindelser

Jeg har en bruger der har fået trykket afvist på en masse påpåmindelser som IKKE skulle have være slettet.

Er der nogen der har nogle guldkort til hvordan jeg får dem gendannet?
Avatar billede Skillzmize Nybegynder
14. marts 2012 - 11:47 #1
Brugeren bruger Outlook 2003
Avatar billede tlaursen Nybegynder
16. marts 2012 - 14:12 #2
Måske kan de gendannes fra "Slettet post"
Stå på mappen "Slettet Post" > Vælg Funktioner > Gendan slettet Post.
Avatar billede Skillzmize Nybegynder
20. marts 2012 - 13:01 #3
Det kan ikke lade sig gøre desværre.
Avatar billede Skillzmize Nybegynder
06. december 2012 - 09:17 #4
Det lykkedes aldrig :(
Avatar billede Berthel Praktikant
18. januar 2018 - 09:27 #5
Ok... meget sent svar - men havde selv problemet nu her, hvorfor jeg blev nød til at undersøge det...

Tryk i søgefeltet i din indbakke, når du gør det, kommer man ind i en søge menu i topbaren og herunder er der en "søgeværktøjer" - tryk på den lille pil og vælg advanceret søgning.
I det nye billede, trykker man på sidste fane "avanceret" og vælger i søg efter: "aftaler og møder" i "kalender" - herefter trykker du på "felt"-dropdownen - og under "dato- og klokkeslætsfelter" kan man finde "ændret".
Vælg hvornår man har ændret/afvist dem, og "føj til listen" og herefter "Søg nu"

herved får man i hvert fald en liste, så man kan rette op på sin fejl.

Det var lidt af en forklaring - håber det giver mening! :D