Avatar billede Nofiih Praktikant
18. marts 2012 - 21:34 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

MUS STYRE SIG SELV (KAN IKKE KOMME IND)

Hej alle eksperter!

Har et stort problem.. Min mus gik lige pludselig amok. Kunne slet ikke styre den. Satte derfor en mus til min bærbar, men med samme problemmer. Den klikker også helt vild osv.

Valgte derfor at lukke den ned, men det gjorde den ikke istdder låste den sig og blev ved med at prøve at komme ind, men uden at skrive et kodeord. Kunne slet ikke gøre noget og slukkede derfor på slukknappen.
Da jeg tændte begyndte den at styre sig selv og startede "Windows i normal tilstand".. Derefter kom adgangskode haløjet frem og den prøver endnu engang at komme ind, men uden at skrive en kode. Kan slet ikke nå at komme ind i fejlsikrettilstand eller skrive min kode og logge ind på pcen.

HVAD GÅR JEG?? :)
Avatar billede Nofiih Praktikant
18. marts 2012 - 21:35 #1
PS. denne meddelse er derfor skrevet fra en anden pc.
18. marts 2012 - 21:42 #2
PS: Du skal ikke selv lægge [svar]; er 'reserveret' til (til løsninger og pointgivning), som der står. Når man ser oversigten over spørgsmål, tror folk at der er lagt løsning/svar og så bliver spørgsmålet sprunget over...
Avatar billede Nofiih Praktikant
18. marts 2012 - 21:45 #3
Arr hvordan sletter jeg den.. :)
Avatar billede Nofiih Praktikant
18. marts 2012 - 21:51 #4
Kom ind.. Efter meget besvær... Men hvad gør jeg nu... Er igang med at køre en CCleaner, men ligesom den ikke gider..