Avatar billede superwulff Nybegynder
19. marts 2012 - 15:22 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Script til at booke aftaler

Hej Exp

Jeg leder efter et open source script hvor brugere kan booke aftaler (gerne på timebasis). Det behøver ikke kunne særlig meget og må gerne være baseret på PHP+MySQL

Noget der kender noget lign ?

Jeg har googlet længe, været på sourceforge og hotscripts men uden held. Lige pt er det et kriterie at det skal være gratis at bruge.
Avatar billede inteeeL Nybegynder
19. marts 2012 - 19:47 #2
Arg, troede at ekspertens parser ville tage sig af det lange link. Du får et direkte link i stedet:

http://www.php.brickhost.com/
Avatar billede superwulff Nybegynder
28. marts 2012 - 10:32 #3
Det krævede lidt tilretning men det virker til formålet :-)

Smid svar hvis duj vil have point
Avatar billede inteeeL Nybegynder
29. marts 2012 - 13:50 #4
Det er ofte tilfældet, at der skal tilrettes i opensource systemer, så længe det kan bruges til formålet. :-)