Avatar billede krelle98 Nybegynder
22. marts 2012 - 16:37 Der er 1 kommentar

Xbox controller til PC

Hej eksperter.
Jeg vidste ikke lige, hvor jeg skulle lægger spørgsmålet, så det blev i diverse.
Men jeg vil lige høre jer omkring det, der står i overskiften. Jeg overvejer at købe en Xbox controller til at spille på min PC, men kan jeg bruge den alle spil? Jeg tænker på med styring og sådan, vil det fungere ordentligt?
Og der er nok ikke noget at være i tvivl omkring, men kan jeg ikke købe denne: http://www.computersalg.dk/produkt/747375  ?
Jeg kører Windows 7 Home Premium 65-bit, og jeg vil spille spil som Need For Speed og lignende.
Avatar billede krelle98 Nybegynder
22. marts 2012 - 16:37 #1
64-bit selvfølgelig