Avatar billede mousedreamer Nybegynder
22. marts 2012 - 18:10 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Få en Nokia mobil telefon til at ringe op ved at klikke på et tlf nummer i en browser på pc

Jeg skal løse denne opgave ASAP Jeg har kigget på Nokia PC suite som kan få mobil telefonen til at ringe op fra pc'en men kun fra telefonens telefonbog. Jeg kan ikke se hvordan jeg kan ringe op ved at highlighte et nummer på en hjemmeside som f.eks. FJSoft myphoneexplorer kan gøre det med android telefoner. Jeg har også kigget på Nokia PC Phone som efter beskrivelsen kan nøjagtig det jeg skal bruge. Men det er er for gammelt og virker ikke i opdaterede browsere. Løsningen skal være integration med Nokia PC suite eller noget andet gratis software. Jeg sætter STOR pris på en løsning.
Avatar billede buster47 Nybegynder
26. marts 2012 - 09:38 #1
Det der kommer nærmest til at sende  ting fra din browser til din tlf. er Nokia Drop  (findes i Nokia Beta Labs), her kan du sende links billeder og apps direkte fra din browser til din tlf.Men at få din tlf. til at lave opkald direkte fra en browser tror jeg ikke er muligt med en Nokia.
Avatar billede mousedreamer Nybegynder
26. marts 2012 - 21:15 #2
Har selv løst problemet, det er muligt med Tapi 2.0. Har lavet en lille fin app :-)
Avatar billede mousedreamer Nybegynder
27. marts 2012 - 07:14 #3
lukket